Aktiviteter

Alssund Akvarieforening, er en aktiv akvarieforening. Vi mødes hver Torsdag og hygger i foreningen, med en fiskesnak, pasning af akvarierne, små projekter og en kop kaffe. Vi planlægger løbende ture, hvor vi tager på hjemmebesøg, eller på indkøbsture i både Danmark og Tyskland.

En gang årligt afholder vi en Akvariedag, med auktion og salg fra forhandlere og private. Ligesom vi har planer om rigtig mange andre ting, som vi håber vil fremme interessen for vores hobby.
Kom og vær med, du skal være hjertelig velkommen.

Planlagte aktiviteter

Vi afventer pt. pga. corona

Afholdte aktiviteter

16. marts 2019, Akvariebørs på Bakkensbro Skolen, medlemmer sælger fisk, planter, og udstyr. Åbent for alle fri entre. kl. 10:00 – 13.00

21. marts 2019, Benny Hubel Hansen fra Vejle kommer og holder foredrag om opdræt af Corydoras. Foredraget holdes i biblioteket på Bakkensbro Skolen Ullerup. Alle er velkommen, entreen for ikke medlemmer er 25,00Kr inklusiv kaffe

6. april 2019, Tur til Fyn. Vi mødes ved Plantorama kl. 6:30, vi kører først ind til Gotwald i Middelfart, han har en masse spændene fisk til rimelige priser, derefter køre vi til Discus wildlife, Samuel har discus også har han haft stand til vores Akvariedag de sidste 2 år. Til sidst kører vi forbi Fyns akvariecentrum, der er masse af fersk og saltvands fisk, håber at rigtig mange vil med på turen. Sidste til melding den 4. april

Her er en lille film fra en af vore ture.

På besøg hos “Wir Aquarianers” fiskebørs i Hamborg

LØR. 2. NOV. 2019 Akvariedag Sønderborg 2019 Alssund Akvarieforening – Alssund Akvarieforening

LØR. 3. NOV. 2018 Akvariedag Sønderborg 2018 Alssund Akvarieforening – Bakkensbro Skole

LØR. 4. NOV. 2017 Akvariedag Sønderborg 2017 Alssund Akvarieforening – Bakkensbro Skole